Producenci
Zwroty, reklamacje, gwarancja producenta

Zwroty, gwarancja producenta i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@narzedzia.fhb.com.pl

Nie przyjmujemy zwrotów bez wcześniejszego zgłoszenia bądź wysłanych za pobraniem.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Marszałka Piłsudskiego 148, 05-420 Józefów , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Zwrot towaru posiadającego uszkodzenia mechaniczne

W przypadku dostarczania towaru przez kuriera niezbędne jest sprawdzenie czy paczka nie nie nosi żadnych śladów uszkodzenia mechanicznego np. zerwana taśma, wgniecenie pudełka, rozdarte pudełko. Jeśli tak owe występują niezbędne jest spisanie protokołu szkody oraz poinformowanie nas mailowo: sklep@narzedzia.fhb.com.pl

Sporządzony protokół będzie podstawą przyjęcia reklamacji.

 v

Gwarancja

Wszystkie oferowane produkty posiadają gwarancję udzieloną przez producenta. Szczegółowe warunki gwarancji mieszczą się w dokumencie gwarancyjnym otrzymanym wraz z towarem.

W przypadku reklamacji gwarancyjnej produktów marki Einhell, niezbędne do rozpatrzenia zgłoszenia  dokumenty:

  • formularz zgłoszenia reklamacyjnego
  • kopia dowodu zakupu - faktura bądź paragon
Powyższe dokumenty wraz z zapakowanym urządzeniem można wysłać do Serwisu Centralnego za pośrednictwem strony: https://einhell.pl/zamow-kuriera/
W przypadku reklamacji gwarancyjnej produktów marki NAC zaleca się korzystanie z serwisu door-to-door za pośrednictwem strony: https://serwis.nac.com.pl/door-to-door

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@narzedzia.fhb.com.pl

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Marszałka Piłsudskiego 148, 05-420 Józefów

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl